Skip to content
- Pełne dane firmy: 5 Porte spółka Z O.O.
Plac Wolności 5, 47-400 Racibórz nip 6392020755, regon 387065117nr konta ING 94 1050 1344 1000 0090 8105 6054 - Procedura składania i rozpatrywania reklamacji:
Rezerwacji można dokonać poprzez:
– telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji.
– wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej elektronicznej (e- mail) lub listem.
– za pośrednictwem e-rezerwacji znajdującej się na stronie internetowej hotelu, stronie internetowej Booking.
Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej, hotel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail lub adres pocztowy dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
Warunkiem koniecznym do dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa opłaty w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie. Hotel ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
Reklamacja może być złożona przez Gościa:
– pisemnie na adres do doręczeń Hotelu
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@5porte.pl
Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności jej rodzaju oraz daty wystąpienia uchybienia czy innej wady. Gość powinien podać dane kontaktowe, które pozwolą na przyspieszenie i rozpatrzenie reklamacji przez Hotel. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Hotel ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podął adres e-mail.
Hotel udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej. - Warunki anulowania rezerwacji: W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Hotel zwraca:
– 100% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
– 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 2 dni przed planowanym przyjazdem.
Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej. - Apartamenty wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
- Śniadania wydawane są codziennie w godz. 7:00-10:00 w restauracji Pizzeria Emilia Romagna mieszczącej się pod apartamentowcem.
- Przedłużenie pobytu można zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu – i będzie ono respektowane, jeśli apartament nie został wcześniej przez nikogo zarezerwowany.
- Gość nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie w godz. 7:00-22:00.
- Apartamenty mogą odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.
- Apartamenty 5 Porte mają obowiązek zapewnić:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez 5 Porte,
– sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. - Na życzenie gościa 5 Porte świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
– przechowywanie bagażu; 5 Porte może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu oraz rzeczy nie będących bagażem osobistym. - Na terenie apartamentów obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godz. 22:00-7:00.
- Zachowanie osób korzystających z usług 5 Porte nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Apartamenty mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić, czy drzwi są zamknięte.
- W apartamentach obowiązuje zakaz palenia. Palenie tytoniu, e-papierosów, a także innych używek będzie skutkowało nałożeniem kary w wysokości 300 zł.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, które powstały z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez gościa w apartamencie zostaną odesłane na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, 5 Porte przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Apartamenty posiadają zautomatyzowany system elektronicznych zamków obsługiwanych kodem. W razie problemów należy zgłosić się do obsługi restauracji Emilia Romagna w godzinach 7:00-22:00 lub kontaktować się telefonicznie: 662297059.
- Goście naszego obiektu meldują się samodzielnie za pomocą otrzymanych kodów (brama, apartament) o dowolnej porze, jednak nie wcześniej niż o godz. 14:00. Przy wymeldowaniu wystarczy zamknąć za sobą drzwi.